} setTimeout("animate()", 1000);

Sjuk eller inte?


Igår när jag var på väg hem från utflykten med skolan så var jag såhääär nära att somna.. Tror faktiskt jag nickade till lite där för jag höll på att missa min station. Har aldrig somnat på t-banan förut.

Mamma sa att jag var jättevarm och måste gå och lägga mig. Jag var sjukt trött en kunde ändå inte somna. Så jag satte mig vid datorn och fick jätteont i huvudet, magen och ja ni vet alltihop... Mådde illa också.



Sen imorse tänkte jag gå till skolan om jag mådde bättre, men de gjorde jag aldrig för när klockan ringde vaknade jag inte ens. Och jag var omöjlig att väcka. Hade jätteont i huvudet oxå... Så jag sov till halv 11.

Nu har jag precis ätit frukost och känner mig bättre, lite seg bara. Hoppas inte det här kommer tillbaka som det ofta gör. I eftermiddag ska jag vara barnvakt så jag måste pigga på mig lite nu.



Vi hörs väl kanske lite senare. Ska lägga mig och vila lite nu innan jag ska hämta på dagis.
Puss o kjam ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;