} setTimeout("animate()", 1000);

Sunny sunday


Idag har jag varit hemma och som sagt så gick dagen jättefort. Idag var det finare väder iaf, sol och så. Snöstormen hade lagt sig. MEN det ska bli snöoväder nästa vecka också.......

Aja, borde gå och lägga mig snart. Men hur ska jag kunna sova nu lixom?? :S Aja. Får väl försöka.

Btw, är det bara jag som missade att det var fredag den 13:e i fredags...? Eller aa jag fick veta det när jag skulle gå och lägga mig på kvällen den dagen. Hade ingen otur då iaf.. ;)






Ps: Idag är det exakt 100 år sedan Titanic sjönk. Så hemskt... Nu på kvällen har jag och mamma suttit och kollat på serien Titanic som går på tv i fyra delar. Fast det är inte riktiga titanic filmen som visas men den utspelar sig förstås på båten då olyckan inträffade.

R.I.P alla som de 1 514 personer
som dog den dagen, 15 april 1912. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;