} setTimeout("animate()", 1000);

Me, myself and I

Namn: Erika Andrea Ellinor Lundberg

Ålder: 15

Längd: 1.53 (typ)

Sko-storlek: 36

Född: I göteborg

Bor: Stockholm

Gör just nu: Bloggar ;)

Jag för exakt ett år sedan.




Allmänna frågor

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, empatisk och omtänksam.


Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Alldeles för envis, jobbigt nyfiken och grinig ibland. (Såklart, det är väl alla?)

Vad är du rädd för: Att någon i min närhet ska råka illa ut, att förlora någon jag tycker om och så kan jag vara livrädd för att bada i havet, haha. :P


Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jaa, det är väl de bra egenskaper jag skrivit här ovan.

 

Jag för snart ett år sedan.

 

Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte haft något annat jobb än barnvakt, så det får väl bli det då I guess... ;)

Har du körkort och egen bil:
Nej, inte än. Är ju bara 15 år gammal.

 

När tar du ditt körkort: Oj jag vet inte, de flesta skulle kanske svara "när jag fyller 18!" men jag är sådär feg av mig så jag vet inte om jag vågar köra bil o sånt. Haha tönt, men jorå det ska jag väl klara. Men är som sagt lite feg vad gäller det tror jag, jag har nog tyvärr blivit lite för lik mor min på den punkten...


När grät du senast: Faktiskt längesen? :D Eller oj nej det var nog igår förresten. När jag berättade en sak för min farmor...

 

När skrattade du senast: Nyss åt ett roligt youtube-klipp haha.

 

Vem åkte du bil med sist: Igår, med farmor.

 

Vem åt du mat med sist: Middag igår med familjen och farmor.

 

Vem sov du hos sist: Hos mina föräldrar för min farmor behövde låna min säng haha. Och vår uppblåsbara luftmadrass har Spock klöst hål på. :(

 

Vem sov hos dig sist: Asså.. farmor? Nej men av mina kompisar så var det väl Emma.

 

Vad var du rädd för när du var liten: Mamma säger att jag inte var rädd för nånting, haha. :o

 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: När de vuxna frågade så brukade jag svara: "Kanske en pensionär!"

 

Jag som liten...

 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Noll!

 

Värsta smärtan du råkat ut för: Vet inte...

 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Den dagen vi hämtade hem Spock... ♥

 


Spock chillar i trädgården på vårt sommarställe...

 

 

 

 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Kompisar som svikit osv.

 

Har du någonsin sportat: Jarå, har provat på det mesta.

 

Någon du ser upp till: Vet faktiskt inte.

 

Vad finns alltid i din handväska: Mobil, plånbok, bok, nycklar, ipod & hörlurar, en roller och min almenacka.


Har du varit utomlands någon gång:
Jarå.

Vilken plats var finast: Ojoj... Gud, jag kommer inte ens ihåg riktigt hur det såg ut på vissa ställen. Men det turkosa vattnet i Thailand är ju helt underbart. För att inte tala om mitt ute på djupaste haven bland de vassa korallreven och färgglada fiskarna i Egypten! När jag snorklade där var det absolut bland det häftigaste jag har sett. Helt otroligt!

 

Största stad/städer du varit i: Jag vet väl inte, har inte koll på hur stora städerna är haha. London kanske? Äsch jag vet inte, noll koll.

 

Haha! Jag snorkar i Thailand i julas. Vill ni att jag lägger upp dom bilderna nån dag?





Lite mer personliga frågor

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nejnej.

 

Rökt: nä.

 

Snusat: nej usch, haha.

 

Har du piercing eller tatuering: Nej. Fast jo hål i öronen är ju en sorts piercing... Isf har jag 3 st ;)

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Mest personligheten som jag går efter. Men annars gillar jag killar med mörkt hår och bruna ögon.

 

Finaste komplimang du fått: Ojoj svårt. Jag vet inte.

 

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej det tror jag inte.

 

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej. Eller jo typ brorsan -.-





Antingen
-eller-frågor:

Storstad eller landet: Båda. Älskar att va på landet o chilla, men tröttnar rätt fort. Så storstad tror jag.

Hamburgare eller pizza: Pizza. Eller aa det beror på om de är donkens hamburgare, för isf väljer jag det. Haha, tyvärr. :(

 

Kött eller fisk: Kött

 

Hund eller katt: Båda. Eller man kanske måste välja? Isf hundar. Jag har en katt ja, men i största allmänhet annars så har jag lixom träffat fler snälla hundar än katter.. hehe...

 

Aftonbladet eller Expressen: Vem bryr sig

 

McDonalds eller MAX: Donken

 

Charter- eller skidsemester: Charter

 

Sverige eller Utlandet: Utlandet I think. Eller aa det beror på. Vad gäller krig o sånt så tkr jag att jag har det rätt bekvämt här hemma i Sverige, haha. ;)


Sport eller nyheter: Nyheter

 

Hockey eller fotboll: Fotboll

 

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Asså det är inte jag går efter. Men om jag måste välja så tror jag mörkhåriga.


Sommar eller vinter: Sommar♥

 

Jag och Emma under årets första dopp i havet, tidig sommar 2011.

 

 

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil

.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;