} setTimeout("animate()", 1000);

Chill dag


Hade en underbar födelsedag igår med tjejerna! Men mer om det senare.





Idag vaknade jag vid 10 men somnade om och sov en timme till. Vågar jag erkänna att jag bara har suttit vid datorn hela dagen...? *.* Oops, too late!

Och då undrar ni kanske varför jag inte bloggat någonting. Men det är ju precis det jag har gjort! Jag har suttit och skrivit tidsinställda inlägg hela dagen som kommer komma upp under veckan som kommer.

Och då undrar ni kanske varför jag tidsintällda inlägg till denna vecka? Jo, för att jag inte kommer blogga. Och då undrar ni kanske varför jag inte kommer blogga? Jo, för att jag inte kommer ha något internet.
Och då undrar ni kanske varför...

Okej, förlåt haha. Ska sluta vara så jobbig. :P



Imorgon ska jag och familjen+
min brorsas kompisar åka till Åre. Där kommer vi åka skidor hela dagarna och inte ha tid till någon bloggning inte. Dessutom tror jag knappt vi har internet uppkoppling heller för den delen. MEN! Det kommer komma upp inlägg VARJE DAG i alla fall!

Snäll jag är va? :D Så kika in här under nästa vecka oxå vettja!





Födelsedags flickan ;)


Postat av: Malin Oskarsson

Skulle behöva just DIN hjälp om vart jag ska göra hål! Kommentera 1,2 eller 3. Tack på förhand! :)

http://bbanajd.blogg.se/2012/february/vars-ska-jag-gora-hal.html#comment

2012-02-26, 00:56:06 - URL: http://bbanajd.blogg.se/
Postat av: Malin Oskarsson

Men blir att göra 1an typ :D

2012-02-26, 01:51:09 - URL: http://bbanajd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;