} setTimeout("animate()", 1000);

Emmaah ma´h soulmatee♥




Hejsan!


Igår hände det en grej som sagt och jag sov dåligt inatt pga det. Massa konstiga drömmar. Inte mardrömmar, men typ.. aja skit it.


Så jag var jättegrinig imorse och otrevlig mot stackars Emma.. Jag skulle dra till söder för att vi skulle gå på prova på dans men jag blev sen hemifrån p.g.a ytterliggare en grej så vi missade det.

Och då vart jag ännu grinigare. Gav nästan upp och tänkte dra hem och ligga o deppa hela dagen istället, men jag skärpte till mig och åkte vidare.


Träffade upp Emmaah och blev på mycket bättre humör med detsamma. Vi gick istället på en annan prova på dans-kurs, vi dansade West coust swing typ. En pardans som var skiiitsvår, hahahah det gick åt helvete men jag va glá ändå. ;)


Men nu ska vi käka middag och baka cupcakes (hahaha wish me good luck liksom.. :s )
och sen dra på bioooo! Orka schlager festival skit lixom...!!


 

Jag och Emma på bild dåråå !
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;