} setTimeout("animate()", 1000);

Go´natt...

Hemma hos Emma hann vi inte göra så mkt. Har inte pluggat ett skit idag efter skolan, DUKTIGT!!! Fast jag mår nästan illa så att jag spyr ändå... :( Har haft skitont i huvudet hela dagen.





Aja, drog hem lite senare än tänkt. Var väl hemma vid typ 10. Kaos på centralen vid den tiden på kvällen, folk är ju redan stenpackade? :p haha jarrååå.


Aja sen jag kom hem har jag bara suttit hemma själv och kollat på nån creepy film på TV, The forgotten hette den. Men imorn och på söndag, dvs hela helgen, kommer jag vara riktigt upptagen och inte blogga mycket alls.

Ska nämligen på konfa träffar igen hela helgen. Så imorn måste jag upp tidigt = jag måste verkligen gå och lägga mig nu...




Puss och gonatt♥




HAHAHA FULASTE BILDEN PÅ MIG någonsin när jag ligger o sover.. haha har skiitmånga smygbilder kompisar har tagit på mig när jag sover för jag alltid ser ut som en jävla kanin eller nåt, men den här är... aa det finns inga ord.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;