} setTimeout("animate()", 1000);

hejHejhej, jag är världens bästa tjej

Igår så bloggade jag aldrig för jag lagade middag. Ja ni hörde rätt, JAG LAGADE MAT!!!

hahaha okej jag erkänner... :( Jag hade kanske inte gjort det om det inte var hemkunskapsläxan och att det börjar bli dags att lära mig...

och ja, det tog hela kvällen att laga den där jävla maträtten. Och nej jag hann inte gå in på datorn. Men bortsett från det var jag rätt duktig ändåå......



Det blev pasta och köttbullar som jag rullade och stekte själv (fett stolt!) och med nån kontsig tomatsås. När brorsan fick syn på mig i köket sa han bara: VILKEN KRIGARE DU ÄR!! Gissa om jag blev stoltare än stoltast över mig själv...? Hihi..



Men jaja nog om mig och mina nya, proffsiga skills i köket. Idag har jag varit i skolan och gjort ingenting.. typ. Men stackars Alexandra hade fått hjärnskakning (!!) så hon fick åka hem.. :( Herregud.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Kom hem typ halv 6 från skolan eftersom jag och felli satt kvar och pluggade. (??) hehe. Meeen nu måste jag fortsätta hela kvällen typ.. -.-


Puss på er
! : )









Jag och Emma idag
i tre olika redigeringar.

Vilken var finast? ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;