} setTimeout("animate()", 1000);

Hemma hos Emma

shoooz!

vet att jag sa att jag inte skulle blogga idag för jag skulle plugga,men nu blev det inte så.. hehe :s Istället sitter jag hemma hos emma och bloggar. Inte bra, inte braa...


idag har jag varit i skolan. Jäkligt tufft att komma upp imorse asså. Började morgonen med kontroll hos skolsköterskan. Sedan flöt dagen på med ea-pass och jag va helt mongo idag hehehehe...



Men det slutade med att jag hade åtminstone en läxa avklarad. Sen har jag ju typ 10 till, men ändåå... :P
Slutade halv 12 men satt kvar och "jobbade" tills klockan var typ 3. Då blev det vattenkrig i skolan haha blodigaste allvar oxå. Hannabel hällde vatten över Emma varpå jag hällde vatten över Hannabel.


Men det sjukaste var att sedan när emma o jag satt och väntade på bussen så tycktr jag synd om mig själv som aldrig fick duscha, så jag tog min mugg med vatten och hällde över mig själv. :( yääz som sagt så var jag rätt så mongo idag... :D





Puss på dig mitt födelesdagsbarn!♥



















 










 

Postat av: Frida

första och andra bilden....eh jaha? hahhaha wtf erika? :D

2012-02-18, 13:09:11 - URL: http://www.vadfaan.devote.se
Postat av: Erika (:

hahah jag vet, fast i och för sig tycker jag de flesta bilder i detta inlägget va lite wtf...... xP

2012-02-18, 17:02:45 - URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;