} setTimeout("animate()", 1000);

Hiss och diss-Mode







Kissies
sommar-outfits!


Kissies.se läser jag minst 5 gånger per dag seriöst, haha.. Älskar hennes blogg. Aja, back to basic subject. Jag och hennes klädsmak brukar inte alltid gå ihop (sorry, just true fact) men under hennes tripp till Thailand har hon haft jättehärliga sommar-outfits på sig!

Kika in dessa:





Slinger
-toffs

Denna slarviga men snygga toffs har visst blivit mycket populär. Och jag älskar den! Så enkelt men så fint. Men bara sätter upp håret i en toffs, men låter en slinga vara kvar. Sedan slingrar man den runt toffsen och spänner fast den med en liten hårnål. Lätt som en plätt!

Blake Lively på bild.












Att måla ringfingernageln i en egen färg


Måste tyvärr dissa denna nya trend att måla ringfingernageln i en annan färg än de övriga naglarna... Varför? joooo... för jag tycker inte det är snyggt helt enkelt.


Det är en sak om man matchar nageln och målar den i samma färg som ringen man bär. Då kan det bli som en kul grej lixom.. (fast ganska fult ändå.) Har man inte ens en ring så blir det en ännu fetare diss på detta.










Dip dye

Detta är tydligen jätte "inne" just nu.. Men jag tycker inte det är snyggt. Lixom.. En annan färg  där nere i topparna, varför? Jag har i och för sig aldrig tyckt om att blanda olika färger i håret, förutom slingat i en ljusare/mörkare ton. INTE i en annan färg.

Vissa kanske passar bättre i Dip dye, vad vet jag? Men detta faller mig i alla fall inte riktigt i smaken.


Såhär kan Dip dye se ut:





Men också såhär, en inte lika överdriven variant:

 

 

 


Och så finns även denna variant här nedan...


Jag hatar den haha. Det måste nog vara det fulaste. (De här ovanför ser ju mer crazy ut än fula.) Man har istället typ halva håret mörkt och andra halvan ljust.

 

Hallå, är det verkligen bara jag som tycker det ser ut som om både Rebecca & Fiona har väääärldens utväxt som gått aaalldeles för långt...? Framförallt så gör Fionas dip dye-hår att hon ser typ 20 år äldre ut. Vill man verkligen se ut som en gammal kärring när man är i 20-års åldern??

 



Kära Dj: s, dags att färja utväxten innan ni ger er ut på nästa spelning på sture-P kanske...?



Update: Detta var inte menat som en sågning av tjejerna. Jag gillar en hel del av deras musik och nomalt sett är de sjukt vackra. Men det här var som sagt inte min stil. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;