} setTimeout("animate()", 1000);

Inspiration


Min mamma älskar inredning och allt som hör till! Vi har det inte jättetjusigt hemma kanske, med dyra märkesmöbler osv och vi har alltid ngt projekt på G, stort som litet.

Men ibland kan mamma bara plötsligt stå där i dörröpningen till mitt rum och bara stirra tomt framför sig. Eller åtminstone är det så folk säkert tror om de ser henne. Men då vet jag alltid precis vad hon tänker. Hon står där och funderar över inredningen, placering av möbler osv i mitt rum.

Haha. Snacka om att jag känner min mamma...






Jag själv och har också ett litet intresse för inredning
. Det visste ni inte va? ;) Inte så att jag går runt och funderar på inredningen i vår lägenhet, så som min mamma gör, men jag tycker ändå det kan vara kul med sådant.


 



Det är bara att plocka isär denna coola byrå och vips så finns det sittplatser
!! Finns det hjärterum så finns det stjärterum... ;)



Bilder lånade från www.decolima.blogg.se
Postat av: Hannabel

Jag älskar oxå inredning faktiskt! ;) <3

haha :* <3

2012-02-29, 19:37:21 - URL: http://hannabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;