} setTimeout("animate()", 1000);

8/1-12

Hejsan! ♥

Sorry att jag inte bloggat på två dagar... Men jag ska göra mitt bästa.


Idag vaknade jag typ halv 1, najs.. Sedan låg jag kvar i sängen typ resten av dagen och läste i min nya bok Fatta eld. När jag kom hem för några dagar sedan låg nämligen två böcker på min säng; fatta eld och revolt som är fortsättningarna på hungerspelen.


TACK MAMMA
! :D Blev typ överlycklig haha, tänk att jag kunde bli så glad för två böcker.. :p



Men hur som helst: Pappa gjorde lite äggröra till frukost/lunch på eftermiddagen och sedan blev jag hämtad av Emma och hennes föräldrar. Vi drog hem till Emma en snabbis och sen gick jag och Emma och åt middag på en restaurang, där vi var typ hela kvällen. Vid halv 10-tiden åkte jag hem med tuben.

Och väl hemma har jag legat och kollat på film med mamma, en jättegammal klassisk kärleksfilm (minns inte namnet) som är typ 1000 år lång.. Och nu börjar jag bli lite trött så vi får höras mer imorgon. PUSS O KRAM :D







Längtar tillbaka <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;