} setTimeout("animate()", 1000);

Hej-svejs!


Idag har jag och Emma varit här hemma hos mig, chillat bara. Det behövdes nog. NU äntligen ska jag träffa lilla Felicia, haha! :D Så jag ska promenera någon kvart eller så till Bromma och sen ska vi dra vidare till Hägersten typ.

Måste skynda mig för klockan är lixom redan halv 6 :p Och det är redan kolsvart ute lixom.. Åååh jag längtar tillbaka till Thailand nu! :(


Aja, tror inte jag bloggar mer ikväll... Puss o ha en bra kväll! ;) ♥





hahaha, jag o felli påväg till skolan nån dag innan jullovet när jag sov hos henne några dagar. Precis efter vi tagit kortet halkade vi och hamnade på rygg bredvid varandra mitt på gatan, hahaha.

Ingen av oss sa nåt vi bara låg där och asgarva tills bilarna kom o vi var tvungna att flytta på oss... haha..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;