} setTimeout("animate()", 1000);

Hejsan-svejsan!

Okej, har inte hunnit blogga idag. Kan berätta lite kort om vad jag har gjort för jag måste gå och lägga mig nu...

Emma följde med mig hem. Vi bakade en kladdkaka och hade det skoj haha. Grejen är den att ms. Smarto/jag, Erika råkade hälla i en och en halv tesked salt i smeten istället för en halv.

Hahaha! Så hela kladdkakan var torr och smakade salt... :( Så går det när jag härjar i köket.. Som ni säkerligen hört tidigare är jag en urusel kock, men jag kan laga nudelsoppa i alla fall. ;)

Och tydligen är jag inte någe vidare på bakning heller... Eller kanske inte bra i köket över huvud taget.




Menmeeeeen, när Emma drog hem kom Linnéa hit. Skiitlängesen jag va med den tjejen! Vi satt iaf och snackade i flera timmar, precis som vi brukar haha. Tjejsnack o grejjer ni vet.. Och lite allvarligare saker.. :s


Men nu mååååste jag sova faktiskt, så vi får höras mer imorn. Förresten, datorn minne är fullt igen så jag kan inte ladda upp ngr bilder. SORRY.
Puss









Eftersom jag inte kan ladda ner någon bild till min data, så får de blir en gammal bild på fina Nea <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;