} setTimeout("animate()", 1000);

Igår...

Tjenare! Ska berätta lite om igår:



Igår var jag först hos Emma en stund. Vi satt mest och snackade och sen tog vi en låång promenad på söder (skulle möta upp pappa men sen så blev vi helt lost, hehe.. Så vi vandra runt ett bra tag.)

Efter det drog jag vidare mot Alina o de va skiitmånga fullisar på odenplan. Sen kom en fullis springandes tvärs över perrongen jagad av två poliser, haaha. Det såg skitkul ut :p



Aja sen var jag med Alina, kul att träffa henne! Vi har inte setts på ett år såå.. aa, men vi var barnvakt åt en gullig unge hemma hos henne. :) Och sen åkte jag hem vid elva-tiden men då va alla fullisar borta. :P


Och sen på kvällen var jag hemma och tog de lugnt, men jag blev aldrig trött och jag har ändå gått o lagt mig jättetidigt de här lovet, typ 12. Men jag somna typ halv 3.. Helt lonely :(



Så det var gårdagen det!

 


Jag o Alina när vi var små, haha♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;