} setTimeout("animate()", 1000);

Hemma i Sverige

Igår åkte jag hem själv med flyget, för mamma och hennes flygvärdinne-kollegor hann inte med, haha! Men mer om det senare.


Jag sitter just nu i min egen säng och myser. Har legat och läst i en grym bok hela morgonen. Emma ringde nyss och sa att hon kommer hem till mej om typ en halvtimme, wihoo! :D
Grejen är bara den att jag inte fixat mig ett skit, har bara slappat hela dagen och jag njuter fullt ut av att vara tillbaka i S♥lna...

Så nu sitter jag här i min mysiga morgonrock och huttrar.. Har blivit jätteförskyld. Dvs jag åker utomlands till värmen för att gå och blir förskyld.. Så grymt jobbat!




Jag just nu hahahah, så fiiin!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;