} setTimeout("animate()", 1000);

Min morgon

Hejsan svejsan!

Imorse vaknade jag och Emma vid halv 1. Eller jaa... först blev vi väckta av att hemtelefonen ringde ca 6 gånger.. Haha herregud. Och smart som jag är trycker jag bara bort samtalet, så den envisa jäveln ringer om och om igen hela jävla morgonen....


Och sedan ringer det på dörren vid 7-tiden och så går jag ut i underkläder och öppnar för min brorsa som kommit hem från nån fest, haha. :p Och sedan vaknar vi återigen vid halv 12 av att några av pappas kompisar plingar på dörren (?) så jag går och sätter på mig en morgonrock och öppnar. Då rusar deras hund in i lägenheten och det blir värsta fight mellan honom och min katt Spock hahaha..


Och sen kom pappa hem efter det och räddade sistuationen. :) Men sen när vi ska gå och lägga oss hade Spock skitit på sovrumsgolvet, så det fick pappa ta hand om medan vi somnade om.



Träääävlig morgon detta
!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;