} setTimeout("animate()", 1000);

Några julklappar


Hann aldrig visa vad jag fick i julklapp innan jag åkte till Thailand, så nu kan jag visa några stycken av dom iaf! :)





En gullig liten väska jag hade under min utomlandsresa. När jag fick denna i julklapp låg mitt nya pass+ flygbiljetterna där i! :D











En skiiitbra bok som handlar om en tonårstjej som sitter i fångläger 12 år under andra världskriget...







Min nya favvo
-kalender! :D










I denna lilla väska låg det här:




Ett halsband
! Men inte vilket som helst.. Det är parfym inuti!









Detta är en klocka som fungerar precis som dem där reflex-armbanden många hade är de var små. Klockan ser ut som på bilden här ovan och så slår man med den på andleden så sluts den runt om, såsom på bilden nedan.

Smart va
? ;)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;