} setTimeout("animate()", 1000);

Okey day...

...Until now.


Yepp, jag gissar att jag borde berätta från början:


Idag har varit en toppen skoldag! Jag kan inte riktigt sätta ord på varför men så är det i alla fall.

Jag vaknade 20 min tidigare imorse för att ligga och läsa innan jag gick upp. (?) Jag menar, vem fan gör det tidigt en vardagsmorgon lixom?! aaja...


Sedan har bara dagen flutit på... Första lektionen var hemkunskap (en ren mardröm för min del) men det gick faktiskt rätt bra! :D Vi blev indelade två och två, jag och Viking. Vi ska sedan arbeta tillsammans hela terminen.

 

Nästa lektion var spanska med världens strängaste lärare och vi var sena från hemkunskapen, så vi var beredda på en rejäl utskällning då vi sprang tillbaka mot skolan. (Hemkunskapen ligger alltså inte i vår skola.)

 

Men så får vi veta att vår lärare är sjuuuk! :D :D :D Hahaha ni skulle hört glädjetjuten från oss.. Seriöst, vi skrek jättehögt. Hon är lixom ALDRIG sjuk annars.

 

Sedan hade jag extramatte och de gick riktigt bra för en gångs skull, så mitt humör toppades för varje sek. Och resten av dagen var det arbetspass och jag gjorde inte så mkt, bara drog runt och störde alla andra typ haha. Men det gjorde inte så mycket eftersom jag varit så duktig tidigare. : )

Och så fick jag seriöst damp på peter då han slagit en kille i sexan.. meenmen bortsett från det dårå så var jag på jättebra humör hela dagen.

 

 

Det jag blir lite fundersam över bara är att jättemånga frågade ifall jag var trött, sur osv...(?) Jag som tyckte jag var på ovanligt überglatt humör... :s det fattar jag inte riktigt varför, men det sket jag i haha.

 

 

Ajaaaaaa, väl hemma var jag och Emma här men jag mådde inge bra.. Så jag har inte bloggat för jag har mått riktigt dåligt på kvällen. Så det var ju synd att det skulle sluta så.. Men nu mår jag helt OK så jag hoppas det förblir så ;)

 


 

 

 

 

Ps: FÖRLÅT FÖR VÄÄÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG hahaha men jag behövde skriva av mig.. hehe. Puss o natti!♥

Extra cred till er som tog er tid att läsa!!!

 

Postat av: Frida

slog peter någon i sexan? wtf?! vem, varför, hur hårt?! :o <3

2012-02-01, 09:23:02 - URL: http://vadfaan.blogg.se/
Postat av: Erika (:

nej inte slog direkt haha men han typ vred om hans hand för han hade hoppat på han eller nåt (?) jag venne, men killen börja grina iaf :s

2012-02-02, 18:01:19 - URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;