} setTimeout("animate()", 1000);

Sjukt mycket bilder.



Hejhej, godmorgon!

Igår somnade (jag) vid typ 2.
Och nu på morgonen har jag vaknat, somnat om. Jag vaknat, somnat om. Om och om igen... Till slut väcktes jag av Hannabel när klockan var halv 11.
Hon själv hade vaknat måånga timmar tidigare, haha. Hon är både nattuggla och morgonpigg..Man ba hallå? Hur fan går de ihop? :s Vilken konstig kombo lixom hahah :p
Aja, nu ska vi väl äta frukost och baka lite grann. Senare idag ska jag låta matteboken ta över och mycket roligare än så blir väl inte mitt liv idag.. :( Har även 100000 bilder från min systemkamera jag vill ladda upp, men som sagt så har min dator fullt minne. (Datorn fungerar just nu iaf!)
Meeeeeeeenmeeeen.. Hannabel är uttråkad så måste avsluta haha. Puss på er bitchees♥















Min sköönheet, Hannabel.blogg.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;