} setTimeout("animate()", 1000);

tråkig blogg jag har

HEJHEJ!

Tänkte bara tala om att jag är medveten om hur sjukt tråkigt jag bloggar nu för tiden, jag menar när jag bloggade på www.bbusbbarn.blogg.se körde jag all in och skrev MINST 10 inlägg om dagen typ.. :s

Sen när jag började i åttan förändrades mkt. Och jag har helt tappat blogglusten, vilket jag så sent som i somras trodde att jag aldrig skulle göra. Jag trodde jag skulle blogg minst tills jag va 20 typ haha.




Och tidigare blev jag sjukt irriterad på folk som skrev i sina rubriker i inläggen typ: "här ska stå en rubrik" bara för dom inte kom på något att skriva. Jag blev irriterad för jag fattade inte hur svårt det kunde va att skriva en jävla rubrik haha, men nu vet jag precis. Jag har världens bloggtorka och vet inte vad jag ska skriva. Jag tycker inte ens det är kul att skriva längre.

Min statistik sjunker och sedan jag bytte blogg och allt detta startade (det var faktiskt inte med mening, jag saknar min gamla blogg. Men blogg.se fuckade sig så jag inte längre kunde logga in :( ) har jag inte ens brytt mig om att kolla statistiken mer än någon gång i veckan..





Hur ska jag göra för att bli bättre, några förslag
? Nu har jag ju så sjukt mkt plugg i åttan så jag hinner dessutom inte med + att jag är barnvakt varje vecka.

Men vad ska jag blogga om då? Och ja, jag ska fixa en design. Och ja, jag har världens fulaste bloggnamn. Men vad ska jag göra åt den saken då? Byte blogg IGEN? NEJ. nej, det tänker jag inte göra.










NÅGON SOM VILL SE BILDER/VIDEOS FRÅN MIN RESA TILL THAILAND OCH DUBAI ÖVER NYÅR FÖRRESTEN
?
Annars kan jag lika gärna skita i det.



Postat av: Lovisa

Ja jätte gärna!

2012-01-16, 18:43:03 -
Postat av: Hannabel

jo jag vill oxå se massa bilder från thailand och dubai ;) <3 hihi om saken nu,jag tycker att du borde kanske lägga ut ditt namn på facebook (http://erikalundbergsblogg.blogg.se)och sedan börja blogga mera alltså försök(upptraderingar)kanske byta ditt bloggnamn till nått roligare,och mera bilder på dig själv och andra och så! roligare rubriker,det är bara förslag som jag ger dig! ;) <3 blogga om nått kul.lite mer positiv kanske elr nått ;) <3 puuuus!! ;) <3

2012-01-16, 21:06:48 - URL: http://hannabel.blogg.se/
Postat av: Frida!

Hallå där sötnos! Jag har frågestund på bloggen och skulle bli super glad om du ställde någon fråga :) Kramis.

2012-01-16, 21:20:57 - URL: http://fridagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;