} setTimeout("animate()", 1000);

Tunnelbane-bibliotek


Idag på tunnelbanan klev jag in för att slå mig ner och så ba.. WTF, en bokhylla?!
Sedan fick jag syn på att det var ett klistermärke, haha. Men tänk vad nice om det fanns bokhyllor på tunnelbanan med en massa böcker eller tidningar man kunde låna på tunnelbaneresan..

...Hur man nu skulle kunna lite på att böckerna stannar ombord haha. Eller att de inte ramlar ner i golvet. Fast då skulle man förstås få ha något slags band eller plastskydd utanpå böckerna.


Men visst var det en cool idé i alla fall
?








Japp, detta var ju förstås reklam. Reklam för b.l.a deckarförfattaren Lisa Marklunds nya bok.

Jag tycker det är skoj iaf när de smyckar ut vissa tågvagnar, även om det är i reklamsyfte. Sålänge det är något påhittigt såå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;