} setTimeout("animate()", 1000);

Hemma från skolan

Hej på er! ♥

Idag var jag inte i skolan. Hade ont i huvudet och så, men sen blev jag bättre framåt eftermiddagen..
Jag vaknade iaf halv 11 och sen gjorde jag ingenting. Åt ingenting. Men sen så blev jag bättre & bättre.

Så vid 2-tiden åkte jag till skolan för att hämta lite läxor (vi har nämligen studiedagar imorn och i över morgon) och hämta hem Emma , hahah. Så vi rullade hem till mig :)


Och vi har inte gjort något speciellt.. Spelat lite spel och så. Nu ska vi ta ett bad och kolla på film i badet haha. (misstolka inte, vi ska ha bikinis hahaha) Sååå vi hörs troligen inte mer ikväll.









Men uppskattar ni mina
ultramegasuperduperkonstiga videolägg
? Svara gärna, puss! ;)
Postat av: Hannabel

Jaaaa ofc att vi gör det!! :) <3 sööötaste juu! <3 <3 <3 :*

2012-01-25, 10:43:18 - URL: http://hannabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;