} setTimeout("animate()", 1000);

Monday

Hej på er!

Jag vet att jag inte bloggat sen i förrgår, men kan berätta lite kort om igår och idag
:


Igår var jag bara hemma typ.. Var med mamma på en visning av en lägenhet i samma område som vi bor i, jättefin lägenhet tycker jag. Vid vattnet o grejjer. Men den va skitdyr..

Aaa och sen var jag bara hemma och rensade min dator och tog det lugnt. Dagen gick väldigt fort.




Sen idag så började skolan igen, kändes helt ok faktiskt. Fast felli bebii är sjukt, men aa. :/ men vår mentor var tillbaka igen så det kändes bra! Efter skolan gick jag, Freja, Fabian, Dennis och Alexandra hem till Dennis.

Och efter ett tag kom Viking för att joina oss men precis när han kom skulle alla dra haha.. aja. Jag kutade iaf runt och fotade hela tiden med min kamera. Så jag har typ 1000 bilder från dagen att publicera som jag dock inte kan föra över till datorn p.g.a fullt minne... -.-







Jag idag iaf... :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;