} setTimeout("animate()", 1000);

Datanörd?







Imorse vaknade jag klockan halv 11, klev upp ur sängen frisk och kry och satte mig framför datorn. Och vad har jag egentligen gjort sedan dess? Jo just det, inte rört mig ur fläcken.

Jag har bara suttit vid datorn. Men kalla mig inte nörd, för jag har varken suttit och läst bloggar eller bloggat själv särskilt mycket. Typ det enda jag har gjort är rensat bilder/videos. Rensat, rensat och rensat hela dagen lång... Jag vill ju lixom att datorn ska fungera. :/



Hur som helst, nu är det kvääääll och jag sitter och kollar på Gladiatorerna ftw. Hehe. Grymt juuu! Men nu ska det avgöras här så vi hörs! Puss!!






Haha, jag i helgen. :D

Postat av: Alexandra

Söötiis! <3



sv: vad gullig du är, jag ska försöka blogga såfort jag har tid och något vettigt att skriva om! Haha, hela mitt liv består av skolarbete just nu känns det som. :S Hoppas det är bra med dej! Kram

2012-01-29, 11:12:18 - URL: http://alexbloggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;