} setTimeout("animate()", 1000);

Wednesday

TJA!

Igår satt jag uppe till sent på natten för att göra klart engelska och svenska. Så jag fick aldrig tid över till att trixa med min kamera. Det värdelösa var att imorse dag var hela jävla dokumentet med mina arbeten i försvunnet... GAAAAAAAHS jag blev inte bara liiite sur..

Och idag efter skolan drog jag med mig Emma hem, vi hann inte göra så mycket mer än att käka innan hon skulle hem. Mamma kom hem idag också efter en vecka i Thailand.. utan mig. :(



haha, men nu måste jag plugga galet inför spanskaprovet som äger rum imorgon så jag hinner inte ta fram kameran ikväll heller! Helvete!! aja, sånt är livet.. :s





Jag glömde mina strumpor i gympasalen, men är man ett snille så är man... ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;