} setTimeout("animate()", 1000);

Vad har jag gjort medan jag inte bloggat...?

 
Har varit några dagar på mitt sommarställe i Falkenberg. Varje dag tidigt på morgonen har jag kollat på mina småkusiner, 5 & 7 år gamla när de spelar tennis i tennisskola. Jag har övat tennis med dem i trädgården. Badat både i havet varje dag och en gång på ett inomhus bad med dem osv.
 
I söndags (efter att ha varit där i 6 dagar) åkte jag med mormor tillbaka till göteborg. Där blev jag upphämtad av min kusin och så åkte vi och två av hans kompisar med bilen upp till Stockholm. 5 timmar tog det. 
 

Dagen därpå (igår) var jag i solna c med mamma, sen mötte jag upp Emma och vi gick och badade på Huvudsta badet, utomhusbad. Där träffade vi lilla Felicia som jag brukar vara barnvakt åt en gång i veckan och lekte i poolen med henne. Sen gick vi hem till mig, bytte om och åkte till stan. Käkade på donken. Och vid 10-tiden igår kom jag hem.
 

Idag har jag bara varit hemma och kollat på the vampire diaries. Försökte kolla på det i sommarstugan, men jag hade ingen internetuppkoppling på hela tiden, så det var lite jobbigt. Därför kunde jag heller inte blogga någonting under de här dagarna. Så denna gången var jag inte bara lat, hehe. 
 
Det här blev alldeles för långt, så puss & hej! Hörs senare.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;