} setTimeout("animate()", 1000);

Fredag


Sitter just nu och kollar på Sverige-England och Mellberg har precis vänt från 1-0 till 2-1 :D Wohooo, grannarna vrålade så att mamma vaknade, haha. NEJ FAN JÄVLA SKIT OCKSÅ nu vände England till 2-2! Hahaha värsta nyhetsrapporter här, hehe..


Igår gjorde vi ingenting, jag och Emma. På kvällen hade vi tänkt gå på solna ungdomsfestival men vi hann inte. Istället åkte vi till rådhuset och köpte lite smycken, kan visa bilder imorn. Sen åkte jag hem.



Idag kom Emma hem till mig vid 2-tiden. Vi var ute och hade picknick och tog det lugnt. På kvällen åkte hon hem. Jag har gjort rent kattlådan, skrubbat och duschat ur hela lådan och bytt sand i den. Duktig tjej!! Tog typ hela kvällen att göra det...

Sen har jag suttit hela kvällen och kollat på Sverige matchen helt lonely här i soffan. Har varit rätt kul, men slutade som skit. Sverige är nu ute ur EM.



Alla vet ju att det är insidan som räknas. Så mobbas inte!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;