} setTimeout("animate()", 1000);

Hej allaa!! : )

 
Idag har varit en grym dag!
 
 
På dagen har jag bara varit hemma och myst med mamma, skrivit packlista inför nästa vecka osv... Så jävla nervös så jag dör när jag tänker på det. Så nog om de, hehe.
 
På kvällen mötte jag Manne och tjejerna  och köpte en grill och lite andra grejer. Vi har chillat i en park hela kvällen med musik, mat och mkt mera. Ända fram tills nu, kom nyss hem.

 
 
Bilder kommer inte idag. För min systemkamera går ju inte att föra över nånting ifrån, men jag (och alla andra) har fotat en hel del med Mannes kamera, så dom bilderna har ju inte jag. Aja, vi får se ifall de publiceras nån gång. ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;