} setTimeout("animate()", 1000);

En Liten BloggPaus



Hej på er, det var ett par dar sen!


Har haft en liten plugg-paus dessa dagar. Har inte suttit vid datorn på två dagar eftersom jag efter skolan bara har pluggat spanska och matte inför ett matteprovet som var idag. Det gick väl hyfsat, hoppas jag.. ;)
Algebra och sånt. Inte så svårt faktiskt.

Är nu hemma. Det är fredag, soft! Jag ska nog bara va hemma idag (haha lat jag är, varje fredag är jag bara hemma..) nejmen jag är ALLTID helt död efter skolan på fredagar... slut efter en hel vecka I guess.


Nu kom precis två små killar (våra söta grannar) och lämnade tillbaka en wokpanna dom hade lånat och så hade dom med sig en paradis-ask som tack! :07-05: wihooo, tjåkizz times!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;