} setTimeout("animate()", 1000);

Gammal info om mig


Kikade bak i arkivet på min blogg och hittade en lista med information om mig... Det mesta stämmer fortfarande i dagsläget. LÄS DENNA:





  • Du heter: Erika Andrea Ellinor Lundberg
  • Smeknamn: Ingen kallar mig för något annat. Men de smeknamn jag haft är: Erri, E:et och Lilly...

 

  • Låt som när du är ledsen sörjer till?
  • Satellite Heart-Anya Marina


  • I caught myself-Paramore


    Done all wrong-Black rebel motorcycle club


    Possibility-Lykke li


    Oh fyfan hatar den låten...





    Roslyn-Bon iver & st vincent


    Raise your weapon-Deadmau5


    Men sist men inte minst...


    Unfaithful-Rihanna

(Lyssnar jag på den låten så är jag fan i kris...... Deppmode!!!)



  • Beroende av: Närhet

 

  • Vad tror folk om dig? Ingen aning...?

 

  • Stämmer det? Öh ja?

 

  • Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon. Att jag är glad och positiv. Pedagogisk.
  • Hur imponerar man på dig? Man bjuder på sig själv. Är öppen och pratglad. Men framförallt, man är sig själv!

 

  • Brukar du skratta för dig själv? Ibland, haha. Om jag läser något kul eller ser på ett roligt videoklipp.

 

  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS? " Vad ville du "

 

  • Var bor du? Solna

 

  • Trivs du där? Japp, men skulle gärna flytta.

 

  • Har du haft sex idag: Nej

 

  • Hur svarar du i mobilen: "Hallå". Men om jag svarar i hemtelefonen och det inte är nån kompis som ringer så svarar jag "Hej det är Erika" för att då är det nästan alltid säljare som ringer. De andra ringer på våra mobiler.

 

  • Vem ringde du senast? Hannabel

 

  • Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Emma sa en massa grejer. Jag sa en massa grejer men hann inte berätta klart, så vi ska snacka imorn. (:

 

  • Antal timmar sömn inatt: Typ 12! Helt sjukt!! Däckade på soffan jättetidigt och vaknade sen 12 imorse.

 

  • Sov du ensam: Nej Spockis.

 

  • Brukar du komma i tid? Till vaddå? Skolan, ja. Annat, nej.

 

  • Hur känner du dig nu: Soft

 

  • Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte, oftast enfärgat.

 

  • Vad tycker du om fötter: Hahahahha..? Dom är fula. Och konstiga.

 

  • Vad saknar du: Sommaren som håller på att försvinna... Min barndom och så saknar jag mamma som flyger och far.

 

  • Hade du en bra kväll igår: Jaarå, fast den blev kort eftersom att jag somnade så tidigt.
  • Favorit dryck på morgonen: Juice, fast det är inte bra att dricka det precis innan man borstar tänderna för att det fräter på tänderna..

 

  • När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardagar 11-halv 12, rätt hyfsat ändå. Helger mellan 1-3 (förutom igårkväll när jag däckade vid 12 dårå.) På lov mellan 1-7 på morgonen typ, hahaha..

 

  • Är du blyg? Nej inte alls.

 

  • Sysslar du med någon idrott: Nej.

 

  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaa...

 

  • Har du spytt offentligt: Ja..... ;s

 

  • Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pissat, hahaha.. Nej jag vet inte.

 

  • Är du nöjd med ditt liv: Jarå.

 

  • Är du bortskämd: Nej.

 

  • Vad gör du i morgon: Skolan -.-

 

  • Vad är det värsta du vet? Svår fråga. Falska människor, plågeri av olika slag. Mobbning!

 

  • Har du bra vänner och äkta vänskap? Sådär..

 

  • Vad är det finaste du fått? MIN DATOR. ♥♥♥♥♥♥ Hahaha nej jag drev. Lätt fråga: SPOCK! <3

 

  • En speciell dag du minns: Den dagen vi hälsade på Spock första gången... ❤

 

  • Du samlar på: Minnen

 

  • Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen. Jag deppar på mitt rum med låst dörr och skiter i allt.
  • När grät du senast: Det var fan längesen! För ett tag sen skulle jag svarat "idaaag..."

 

  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka pengar till fattiga människor, flytta till hus, shoppa, resa, flyga luftballong o lite sånna coola grejer.

 

  • Vill du gifta dig: Ja.

 

  • Vill du ha barn: Ja!

 

  • Är du musikalisk? Ja

 

  • Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk men om jag är riktigt törstig så vatten.

 

  • Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

 

  • Har du någon gång gråtit dej till sömns: mm...

 

  • Biter du på naglarna: Nej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;