} setTimeout("animate()", 1000);

Godmorgon gott folk!



Idag är det måndag men ingen skola för mig inte. Fast plugget slipper jag inte ändå... I skolan har eleverna nämligen utvecklingssamtal idag eller imorgon. Jag själv har det imorn.

Därför har vi ledigt, oj nej sry, menar "tid hemma för att plugga" vilket de sagt är till för att de som ligger efter i ngt ämne ska sitta hemma och plugga ikapp. Men vet ni vad lärarna gör istället? Jo just det, ger oss nya läxor för att vi ska ha nåt att göra på hemstudiedagarna!! Jag har nooooooog med läxor redaan -.-


Aja så jag ska iaf plugga nu. Sitter i skype med felli sen nån timme tillbaka och snackar istället. För vi orkar inte plugga... Aja måste faktiskt göra det nu, så puss o hej! ♥




haha mobba inte min mongo-frilla... och mobba inte för att jag bor i min pyamas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;