} setTimeout("animate()", 1000);

maamiii♥



Igår var Emma hos mig. Och vi pluggade typ ingenting, gjorde lite på engelskaläxan bara. Sen sov hon över och så gick jag upp med henne typ halv 8 imorse, åt frukost och så för hon skulle dra på utvecklingssamtal. När hon drog däckade jag igen haha.

Sen vaknade jag av att mami kom hem, har saknat henne! ♥ Gick upp typ 12 och sen åkte vi till skolan och jag hade utvecklingssamtal, det gick riktigt braaa faktiskt! (:
2meu1js



Och efter det gick vi hela vägen hem. Hurtigt! Köpte med mig en Iced Cappuchino och en kanelfläta, så de va soft. Det jobbiga är ju att kaffet i min slush/kaffe-variant sätter igång ämnesomsättningen, så jag blev jätte bajsnödig på vägen.. sjukt jobbigt, hahah. Vilka problem! haha.. ;)


Iaf, sen jag kom hem har jag suttit och pluggat matte eftersom jag trots allt har hemstudiedag... Och snackat och myst med mamma. Kanske inte framgick tydligt i detta inlägg men har saknat mamii sjukt mkt den senaste veckan! Haha aja, jag ska nu plugga lite spanska nu och sen sova. Skola imorn juu! -.-




på vägen hem... bara jag som tycker den va rolig? hahaha...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;