} setTimeout("animate()", 1000);

Sunny sunday

Det är ALLTID soligt på söndagar?! För den där rubriken använder jag varenda söndag, haha...

Igår såg jag på en film som gick på TV4, nämligen Resan till jordens medelpunkt. Lät som värsta töntfilmen på namnet, men den var faktiskt riktigt bra! ;) Tror jag sett den ngn gång (looong time ago) för jag kände igen vissa scener lite då och då.


Anyway, exakt i samma stund som eftertexterna började rulla tog någon i dörrhandtaget. Då var mina gäster (släktingar) tillbaka i huset och de gick direkt och la sig, så då gjorde jag detsamma. Vid det här laget var väl klockan halv 2 eller något sådant.




Idag vaknade jag halv 12 och nu, såhär två timmar senare, är jag uppe på benen och ska äta frukost haha. Har legat och myst med Spock-slickepott hela morgonen nämligen.


Jjajaja ska sluta skriva nu och ta tag i den här dagen. Eller... kanske bara sätta mig i lugn och ro framför datorn haha? nääääääääääääääää.. Det ska jag inte. PUNKT.



http://media.3dfilmer.nu/2010/11/resan-till-jordens-mittpunkt-3d.jpg


Skådisarna från filmen jag såg igår.. Känner ni igen lille killen i mitten? Det är han som spelar Peeta Mellark i Hungergames! Fast han är äldre nu dårå. :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;