} setTimeout("animate()", 1000);

Tuesday

Tisdag.

 


 

 

Idag är det tisdag, fast jag har trott det var onsdag hela dagen haha... Det är ngt konstigt med mig för jag ligger alltid ett steg före nu för tiden, tror hela tiden att det är "en dag mer" än vad det är... :s

 

Anyway. Idag har jag varit i skolan och så... efter skolan åkte jag med felli till punktshop och hon köpte en ny tungpiercing för hennes gick sönder. Och efter det åkte jag hem och sen dess har jag bara suttit här hemma vi datorn.

 

 

Här är bilder från när vi gick in i ett provrum i nån butik o bytte piercing:

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postat av: Jonna

SVAR: jag använde photoscape, man kan ladda ner det gratis. då är det bara att lägga till en bild på bilden som man redigerar och göra den lite mer genomskinlig. :)

2012-03-14, 10:09:45 - URL: http://migjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;