} setTimeout("animate()", 1000);

Shoo bro!



Idag hade vi sovmorgon till kl 10
, men så blev det ju inte för mig eftersom jag vaknade av mig själv kl 7.. Så jag satt hela morgonen och pluggade spanskaglosor för att sedan komma till skolan och faila på provet. -.-



Anyway, efter skolan skulle jag va barnvakt, så jag traskade iväg till dagiset för att hämta lillen. Men när jag kom fram var hon inte där?! Bortaaaaaa... Det hade upptsått ett missförstånd. Jag trodde jag skulle vara barnvakt men tydligen inte. Så det var bara att traska hemåt igen! Men det gör inget, Jag var ändå så trött idag...

Kanske hade jag inte varit så trött om jag ytnyttjat min sovmorgon imorse, men vad ska jag göra åt att lärarna är så dumma så de ger oss sovmorgon precis när jag äääntligen verkar ha blivit van vid att gå upp kl 7...? :@





0ldie but goldie. ;)


Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har :)

2012-03-22, 22:12:10 - URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: veronica

sv: Åh tack så mycket :}

2012-03-23, 02:12:09 - URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;