} setTimeout("animate()", 1000);

Har varit ute på landet i helgen...


... Men nu är jag hemma igen!



Kändes jättetråkigt att åka ifrån Emmas land idag, jag stormtrivs i vår egen lilla stuga. Dessutom hann vi ju knappt göra någonting, vi åkte ju lixom dit igår! Men samtidigt så var det jätteskönt att komma hem idag, konstigt nog...


Jag har varit ensam hemma hela kvällen, vilket har känts otroligt skönt trots att jag normalt sett HATAR att vara ensam hemma... Men ändå tycker jag inte det är kul att vara tillbaka i stan eftersom det innebär skola imorn...

Haha, störd jag är. Kan inte bestämma mig för vad jag egentligen känner! Hahah, aja... Hörs sen, puss♥









-Vad har vi gjort då? Jo, igår när vi kom fram storstädade vi lilla stugan för att sedan kunna packa in väskorna och göra oss hemmastadda. Haha vad sjukt, vi dammsög och jagvetintevad.
Sen var vi väl ute och cyklade, fotade lite osv...

Sedan åt vi middag och sen var det natt helt plötsligt... :o



Idag var vi med Emmas småkusiner som bor en bit bort och efter det var det bara tillbaka "hem" och packa. Och vips så var jag hemma!

Har en hel del bilder att bjussa på men dom finns lixom i Emmas kamera... hehe...

Äsch då, ni kan väl spana in lite gamla bilder från Emmas land istället! De hittar ni här:

Emmas land-del 1
Emmas land-del 2
Emmas land-del 3
Emmas land-del 4
Emmas land-del 5




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;