} setTimeout("animate()", 1000);

Emmas land-del 4


Jag och Emma ska alltid göra nåt oväntat när vi är ute, det var det jag menade med detta inlägg.



Så denna gång så stod det 4 bussar parkerade mitt på en stor äng, lite skumt..?
Så vi gick dit för att se varför och fick syn på en tankstation!

Här har vi den:






Och här är bussarna som stod och tankades..





Ser ni Emma? :D Haha.





Och så upptäckte vi att dörrarna på en utav bussarna va öppna men det var ingen där. Helt öde, mitt ute på en äng står bussar på en skitkonstig tankstation med öppna dörrar...? Hmm.

Efter att ha sett första avsnitten av The walking dead säsong 1 blev jag fett rädd, men struntade i det haha.
Så vi hoppade in i bussen för att de va kul att sitta i förarsätet och låtsasköra (hahaha) men jag blev skiträdd när vi klev in för jag trodde typ dörrarna skulle stängas, o så skulle de komma zombies osv.. :(

Så vi knäppte av ett foto fort som tusan och sen stack vi eftersom larmet gick igång!! Så vi sprang ut, tog cykeln o kutade allt vad vi hade, hahahahaha......

F















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;