} setTimeout("animate()", 1000);

Lost? Follow me!

 
Eftersom jag inte bloggar längre så kan ni ju följa mig på instagram istället! Där lägger jag upp bilder i stort sett varje dag...
 
eael heter jag, följ mig bitches!! Puss allihopa! :*
Edit: Jag har bytt namn till erikalundbergs

 
Btw jag har kvar bloggen, för jag vet att jag kommer börja blogga igen. Om det sker imorgon, nästa vecka, eller om flera månader... ingen som vet. Jag har ju börjat skolan nu igen, efter ett alldeles för kort sommarlov. Och då vetefan hur det blir med uppdatering och sånna grejer...
 
Jag menar, vad hände med den där Erika som tog bloggen på alldeles för stort allvar en gång i tiden? Jo, hon började i årskurs 8 där plugg var det enda som gällde. Och nu är det ju faktiskt så att jag går sista året i grundskolan. Jag ska skaffa mig betyg som ska hjälpa mig att komma in på ett bra gymnasium, bra utbildning och blablabla. Såå.. haha, vi får se hur det blir som sagt. Over & out! 
 
 

Några random bilder från de senaste på instagram : )
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;