} setTimeout("animate()", 1000);

Ledig dag

 
Åh, vilken underbar dag. Idag har jag bara legat hemma och slappat. Kollat på the vampire diaries och käkat godis. Enda sedan skolavslutningen har jag haft något att göra. Den första veckan var jag ledig, sen åkte jag ut med båten (konfalägret) i två veckor. Efter det en veckas konfa här hemma i Solna innan självaste konfirmationsdagen.
 
Efter det åkte jag med mormor till göteborg och vidare till Falkenberg dagen efter. Kom hem i förrgår och på torsdag åker jag iväg igen. Till farmor den här gången. Men innan dess har jag saker att göra!
 
 
Nu ska jag kolla på några fler avsnitt av min favoritserie. Godnatt! ♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;