} setTimeout("animate()", 1000);

afghueoguoilasfjk

DAAAAAMP :@ Min dator har damp alltså. Nejmen ska berätta:

ALLA MINA BILDER HAR FÖRSVUNNIT!
GAAAAAAAAAAAAH det är typ som att radera mitt minne?
När jag var på Emmas land försvann plötsligt alla mina bilder i Iphoto på min mac. Någon som vet vad man gör då...?

Har försökt förgäves att leta upp dom sen dess, men de är spårlöst försvunna! Alltså ALLA bilder från de senaste två åren av mitt liv är borta... :(



Nu har vi äntligen ringt en snubbe som ska försöka fixa tillbaka mina bilder, men han har bara gjort det på PC-datorer förut så det är inte säkert att han kan få tillbaka dom. Dessutom får jag inte spara ner/föra över en enda bild till min dator nu för att då "lagras dem bilderna ovanpå mina gamla" och det är svårare att få tillbaka mina gamla bilder. (Fattar inte riktigt själv, men aja)

Så nu kan jag inte lägga in en enda ny bild här på bloggen
utan endast bilder som redan finns på min dator. Tänkte bara förklara så att ni vet varför jag bara publicerar sk. "arkivbilder".


Och sen är det två andra sjuuukt jobbiga grejer med min dator oxå, men det kan vi ta en annan gång.




två skitfula bilder jag aldrig lagt upp :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;