} setTimeout("animate()", 1000);

bbusbbarn.blogg.se

Min gamla blogg (känns fortfarande konstigt att säga så...) den finns ju kvar, men det dröjer nog innan jag kan blogga på den. Det är synd, väldigt synd. Men jag har ju gjort tidsinställda "Dagens sötis" inlägg som kommer att komma upp varje kväll mellan kl 18.30-19.00 även om jag inte kan logga in.

Så ni kan ju kika in där lite då och då i alla fall. Sorry att jag inte har bloggat men har försökt få tillbaka min andra blogg men det funkar inte. :( Har känts jättekonstigt att inte blogga dem här dagarna... Inte förrän nu inser jag hur mycket jag saknat att blogga och hur trist det blev att sitta vid datorn när jag inte har min blogg, mitt liv kvar..


Måste lösa det här NU!


Nu ska jag och Emma hitta på något utomhus, så vi hörs mer ikväll! Puss. ♥







Jag och Manne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;