} setTimeout("animate()", 1000);

Chilling with da Emma


Shuuuleluuu !



Sitter hemma hos mig med Emma. Idag efter skolan släpade jag med mig mina två vänner hem, Hannabel o Emma.
Vi har dansat, käkat och fotat en massa. Hannabel drog hem typ kl 7 och strax efter 8 gick även Emma hemmåt.

Men sen när hon precis gick ut ur min port ringde hon mig och sa att hon ångrade sig. Hon ville inte åka hem, så hon kom tillbaka och nu ska hon sova här. Hahahaha...


Vi käkade lite till när Emma kommit tillbaka och så klädde vi ut oss och tog konstiga foton.. ;s Sen satt vi och snackade ett bra tag innan vi plockade undan allt. Klockan 11 drog vi ner till videobutiken o hyrde två filmen som vi ska kolla på nu.




Jag och Emma igår på Långholmen... haha, muppar!


OMG, kolla på mig! Ser ut som en tandlös gammal gubbe där tröjan formas efter mina revben.. :S




Seya later alligator! Puss o kjaaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Frida

BOOOBIIESSS! :D

2011-08-26, 22:47:10 - URL: http://www.kanzii.devote.se
Postat av: Erika Lundberg-bbusbbarn

hahaha whaaaat?

2011-08-26, 23:06:27 - URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;