} setTimeout("animate()", 1000);

Farväl min Macbook... :´(

Har precis varit och lämnat min dator till en proffs teknik-snubbe som bor i närheten av mig. Han ska försöka fixa tillbaka mina bilder som försvunnit, men det finns inte mycket hopp... Eftersom att jag lagt in många fler bilder i Iphoto efter det att mina gamla bilder försvann, så blir det svårare att få tillbaka de gamla.

Fattar inte själv riktigt varför, men så är det. Så om dina bilder i din dator någonsin skulle försvinna; kontakta genast en IT-kille och för inte över nya bilder! Spara heller inte ner några som helst bilder till din dator, för då blir genast hoppet litet om att få dina bilder tillbaka...
Senast på söndag ska min dator vara klar och jag hoppas självklart på att ha fått några bilder tillbaka. Håll tummarna för mig är ni snälla! För isåfall ska jag bjuda på en rejäl bildbomb med de räddade bilderna, det lovar jag!


Får ont i magen när jag tänker på vad som hänt... Får jag inte tillbaka mina (och mammas alla semesterbilder osv) kommer jag aldrig att förlåta mig själv.



Som ni kanske förstår blir det inte världens bästa uppdatering de närmsta dagarna eftersom att jag inte har min dator att blogga på. Puss och kram, nu vet ni! /Erika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;