} setTimeout("animate()", 1000);

Feeling fresh


Heeeej! :)



Idag åkte jag och Emma direkt från Långholmen till Fridhemsplan. Missade stationen där vi skulle av för att vi satt och snacka... -.- Menmen, de gick bra i alla fall.

När vi kom hem chilla vi framför datorn och så. Sen halv 6 stack vi hemifrån och gick på daans. Sista lektionen, buhuu! :( Vi körde duell, askul. :)

Och sen så var det en proffsdansare där som körde slut på mig, herregud... Det var inte kul.
hahaha ajaa, sen drog vi hem till mig med väärsta värk i fötterna. Emma skulle bara hämta sina grejer för att sen dra hemmåt. Då var klockan typ 8.


Jag tog en lååång och härlig dusch så nu känner jag mig ren & fräsh. Har smörjt in benen så att dom är baby-lena♥
Efter det var det midaggsdags och sen vart klockan jättemycket! Nu måste jag avsluta här så vi får höras imorgon!





Puss o kraaam <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;