} setTimeout("animate()", 1000);

Fortsätter blogga...haha



Hej igen!

Pappa gick nyss iväg till caféet strax intill mig för att köpa en kopp kaffe. Sålänge stannar jag här i butiken och surfar vidare.. Man får ju passa på närman har tillgång till en dator! thihii..



Ska förklara lite bättre om planerna för idag:
Först skulle jag ha gått på min brorsas fotbollsmatch. Skulle ha gått upp typ kl 10 imorse men ingen väckte mig... Istället åkte bara pappa och marius iväg.. -.-
Så jag vart lite småsur det första som hände när jag vaknade.

Vaknade typ 12, fixade mig och sen vid typ kvart över 1 stack jag, Marius och pappa iväg med bilen. Försenade, såklart... Med adnra ord missade vi Zombie-tågets start vid rådmansgatan. Vi lämnade av marre hos en kompis och så åkte vi vidare.

Dock hittar vi inte zombiesarna någonstans och de har inte skrivit på sin facebook-sida vart dom går, såå är lite smått lack just nu... :@
De har bara skrivit var de startar och varde stannar. Starten har vi ju redanmissat så nu väntar vi på att dem ska komma till "sluthållplatsen". Håll tummarna för oss att vi stöter på dom! Måste dra nu, vi ses!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;