} setTimeout("animate()", 1000);

Hej och förlåt!


Kom hem typ halv 12, har varit på bio med min kära pappa.♥

Har alltså haft en heldag med min far, det är inte varje dag det är så inte.
Ska berätta lite om min dag:
Pappa och jag åkte in till stan, chillade i skrapan. Han på ett café och jag framför datorn i en "mac-butik".
En stund senare åkte vi mot en park (minns inte namnet) men det kom inte några zombies. Träffade på ett par stycken som redan var påväg hem, så vi frågade ifall tåget redan hade varit och de svarade att det blev ändrade planer i sista sekund så tåget stannade vid medborgarplatsen istället... Men om vi hade tur skulle det finnas några zombies kvar på plats.
Vi gick till medis och några fanns där-de som jag la upp bilder på tidigare idag.


Men något Zombie-tåg blev det aldrig, tyvärr. :( Istället kan jag bjuda på lite bilder från walken som jag hittar på internet imorgon för ikväll hinner jag inte.



Just another random picture of me. :*
PS: Får tillbaka min dator imorgon!!!


FF-fortsättning följer i nästa inlägg. ;d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;