} setTimeout("animate()", 1000);

Hej!


I förrgår var jag på Gröna Lund med Hannabel, Liisbeth och Freja.
Det spöregnade typ hela tiden men vi köpte rengkappor som skydd. Jag klev rakt i en vattenpöl en gång så vi gick in på Grönans toaletter och torkade min sko under en sån där apparat som man torkar händerna med... ;) Smart va?


Dagen efter åkte jag ut till nacka igen och mötte Emma på vägen!

Har inte träffat henne på typ en månad, eller aa kanske inte riktigt så länge men jaja. Vi åkte iaf till Nacka forum där vi mötte Freja. Gick där och shoppade hela dagen. :D Sen stack vi hem till Freja ett tag och vid 9-tiden åkte jag och Emma hem till mig. Inatt sov vi här och så vaknade vi 11 imorse, najs va? Vi får väl se vad vi hittar på idag...




Jag och Hannabel i Vilda musen på Gröna Lund♥
Postat av: hannabel

den här bilden va på vilda musen lilla gumman haha :) <33333

2011-08-09, 20:38:29 - URL: http://hannabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;