} setTimeout("animate()", 1000);

Lördag


Tjenixen!



Först skolveckan avklarad
dårå, eftersom att nu är det helg. Emma sov hos mig inatt och vi somnade strax efter klockan 3... Ångest! :( That´s bad.

menmen, kollade två filmer och sen va vi skittrötta. Trots detta vaknade jag halv 10 imorse och Emma en timme senare. Vid 11-tiden hämtade hennes föräldrar upp henne utanför mig för att åka vidare mot landet.


Men nu ska jag hitta på annat skoj!
Vad för nåt? GRÖNAAAAN :D Längesen nu ju.
Skriver mer ikväll när jag kommit hem. Puss och kraaam!♥







Jag just nu.

Som ni ser så är det enda sminket jag hunnit slänga på är lite mascara på det högra ögat, haha.
Så jag måste verkligen skynda mig nu!



Postat av: Frida

yess! kommer blogga där nu :)

2011-08-28, 14:06:05 - URL: http://www.tungaste.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;