} setTimeout("animate()", 1000);

Min dag

Hejsan allihopa!

Strax ska jag lägga mig och läsa en stund, myys. Sen blir det läggdags! Så troligtvis blir det här det sista inlägget för ikväll. Men först tänkte jag berätta om min dag:


Vaknade ca kl 12 och då jag slog upp ögonen var hela mitt ansikte inborrat i Spocks päls. Han hade tydligen kommit och lagt sig hos mig i min säng och sedan låg och jag höll om honom i sömnen. Aaw, thihihi! ♥


Gick upp, åt frukost och bloggade. Dagen gick utan att jag fick mycket gjort. Skulle egentligen åkt till grönan men mamma förbjöd mig. :( Jag skulle vara hemma och städa på mitt rum.

Sen var jag med mamma på ärenden i Solna Centrum. Gick bla till biblioteket och lånade hem tre st böcker! Tänkte börja läsa lite nu när jag inte har någon dator hemma... (Just nu bloggar jag på pappas eftersom att han har gått och lagt sig.)



Direkt därifrån gick jag på dansträning, Zumba ni vet. Det är typ som en mix av alla lationo danser som tex reggaeton, dancehall, zamba, salsa, Bachata, rumba, paso domble osv...

Sen när jag kom hem  åt vi middag och sen kom pappa hem. Kollade på TV och sen körde pappa mig till teknikern för att lämna av min dator hemma hos honom. Hoppas verkligen han fixar det där nu! Det gäller bara att inte hoppas för mycket...


Och direkt när vi kom hem därifrån snodde jag pappas dator som tröst mot att min älskling är borta.. :(



hahahah jag döör, hittade en gammal bild på mig och Spock från år 2007... 10 år gammal var jag då.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;