} setTimeout("animate()", 1000);

ojojoj...

Bloggat dåligt här va? Sorry-borry. Men jag njuter av sista veckan av sommarlovet och skiter i datorer...


Aja. kan väl ta det från början dårå. Igår var jag och Emma i nacka. Kollade runt i affärer, käkade osv. Jag köpte mina brallor jag skrev om och sen väntade jag hos frissan när Emma klippte sig. Hon klippte lugg! :D Skitbra blev det.


Sen sov jag hemma hos henne och imorse drog vi till kungsan för att gå på ung08 festivalen. Inte så jättekul där, rätt besviken.. men några roligare grejer hann vi med iaf. Sen hörde vi vääärsta smällen, lät typ som en bomb eller som ett skott. :s Men jag vet inte riktigt vad det var för något.

Visste ni att det varit två bomber i stockholm bara de närmsta veckorna...?


Hursomhelst.. vi åt på donken och drog hem till Emma igen. Jag hjälpte henne packa sin resväska för att hon drar till Las palmas imorgonbitti! Den skitungen ska va borta i 8 dagar... :( Dvs ska hon inte vara i skolan de tre första dagarna.






Vi idag på Ung08.

Visst är Emma söt i sin nya frisyr? ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;